czwartek, 1 sierpnia 2013

Rozdział III

Nie wiedziałaś czy się zgodzić ale pomyślałaś , że może być fajnie 
-Chętnie
-To wspaniale a i mam pytanie
-Tak ?
-Umówiłabyś się zemną ?
-No w sumie ....
Już chciałaś powiedzieć czemu nie gdy rozmowę przerwał wam Liam i powiedział o takich rzeczach pogadacie sobie  kiedy indziej  a nie tutaj !  Powiedział  to jak by był zazdrosny pomyślałaś, Kiedy mieliście nagrać demo w duecie miałaś zaśpiewać je ze Scottem ! Ale i to nie wyszło gdyż  Liam powiedział o  a ty Scott zaśpiewasz razem z Perrie
- A ja z kim mam zaśpiewać  przecież  to miał być duet ??
- Ty zaśpiewasz zemną , nikogo innego już nie ma
- A Perrie nie może z tobą zaśpiewać
-Nie i już to nie ty tutaj decydujesz
- Okej okej
no i kiedy każdy już zaśpiewał zostaliście tylko wy ! pomyślałaś w sumie to nigdy nie słyszałaś jak śpiewa pewnie nie za dobrze i zaśmiałaś się kiedy jednak za czeliście śpiewać nie wierzyłaś  w to co słyszysz zaśpiewał tak  http://www.youtube.com/watch?v=DtkPhWeZ85g byłaś pod ogromnym wrażeniem zaśpiewał z jednym ze swoich kolegów a potem nagraliście to  demo byłaś zachwycona , był dla ciebie bardzo miły  w porównaniu do tego jaki był dla Scotta cały czas mówił mu ,że coś robi  źle potem dowiedziałaś się o co chodzi kiedy wyszłaś  wieczorem na mały spacer wracając do domu podsłuchałaś  rozmowę  Liama i jego kumpla 
Jego Kumpel : stary ona naprawdę aż tak ci sie  podoba
Liam - tak i to bardzo ale przecież nie mam szans
- skąd wiesz może masz ?
- Tak napewno po tym jak ją traktowałem na początku
- ale wiesz nie miałes wyboru
- No bo jak bym jej powiedział że mi się podoba i ktoś by sie o tym dowiedział  było by , że ona ma tutaj łatwiej  a ja nie chce stracić tej roboty
-Przecież rozumiem
-a ona jest już w domu
-czekaj sprawdzę Pobiegłaś szybko do pokoju i uświadomiłaś sobie , że mu się podobasz i to dlatego na początku był taki ostry i to dlatego starał się od ciebie odstraszyć Scotta
Liam wszedł do pokoju i jak gdyby nigdy nic powiedział tylko
- O jesteś ja chciałem tylko sprawdzić , idziesz z nami coś zjeść
- A w sumie  czemu nie jasne że pójdę umieram z głodu  tylko się przebiorę  i ubrałaś  to : http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/bloxlite/f640x640/31/21/86322430aa.jpg i wyszliście
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
i jak podoba się ?

5 komentarzy:

  1. Mi bardzo się podoba i czekam na ciąg dalszy. :)

    evva-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiesz, jak lubie takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba!
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń